luni, 18 ianuarie 2016

A fost ziua mea... Vă mulţumesc tuturor!

A trecut ceva timp de la ultimul articol şi va mai trece tot cam atât până la următorul. Ca majoritatea studenţilor, sunt şi eu în sesiune... O sesiune foarte grea, cu opt examene care diferă în mare parte dar se şi aseamănă câte puţin. Blogu lu Halus a trecut pe locul doi deocamdată deoarece educaţia trebuie să fie pe locul I în opinia mea. Ador ocupaţia de blogger dar şi educaţia trebuie să o am în vedere.

Am luat o pauză scurtă de la învăţat pentru ca să vă mulţumesc tuturor. Ieri a fost ziua mea de naştere, am devenit oficial major în toate statele, am făcut 21. Am primit foarte multe urări atât public cât şi privat. Din cele publice, una m-a amuzat enorm şi m-a impresionat dar vă las să o descoperiţi pe profilul meu de Facebook. Am primit şi alte urări frumoase care m-au încurajat, mi-au oferit o perspectivă nouă asupra acestui an.

Mi-a plăcut foarte mult şi urarea următoare care are ataşată o imagine şi un mesaj minunat. Nu postez numele persoanelor în articol din motive de confidenţialitate şi datorită politicilor Blogger. Imaginea este urmatoarea:


Iar mesajul este următorul:
"Singura floare care pricepe cu siguranţă ce-nseamnă să-ngheţe sufletul în tine de-atâta aşteptare, e ghiocelul."
 Acest mesaj se potriveşte extraordinar cu temperamentul meu iar fotografia este aleasă în cel mai atent mod, deoarece reflectă pasiunea mea asupra florilor. Mulţumesc tare mult acelei persoane!

O altă urare minunată care reflectă pasiunea mea şi pentru care doresc din nou să mulţumesc este reprezentată prin următoarea imagine:


Mi s-au dorit rezultate maxime, multă inspiraţie şi energie, realizări şi idei pentru blog şi multe altele. Apreciez foarte mult şi acel simplu "LA MULŢI ANI!" Vreau să le mulţumesc şi tuturor celor care mi-au urat un călduros "la mulţi ani" în privat, cu diferite mesaje frumoase, în diferite limbi şi în diferite moduri.

Vreau să vă mulţumesc tuturor! Vă doresc la rândul meu, să primiţi însutit tot ce mi-aţi dorit mie!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu